بهترین هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین هاست وردپرس

یکی از اجزای اصلی هر وب سایت موفق، هاست است. انتخاب بهترین هاست وردپرس نه تنها سئو سایت شما را بهبود می بخشد، بلکه می تواند فروش محصولات را نیز افزایش دهد.

اگر اطلاع کافی راجع به وردپرس داشته باشید قطعا می دانید که وردپرس روی هر نوع سایتی به راحتی نصب می شود. اما داشتن هاست مخصوص وردپرس خود یک مزیت رقابتی پایدار است که باعث عملکرد بهتری نسبت به رقبای شما می شود. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم به بررسی مهمترین نکاتی که قبل از انتخاب بهترین هاست وردپرس باید مد نظر داشته باشید، بپردازیم.

وردپرس چیست؟

 

وردپرس چیست؟

وردپرس یکی از محبوب ترین نرم افزارهایی است که برای نصب و راه اندازی سایت مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت وردپرس این است که امکان طراحی سایت بدون کدنویسی را فراهم می سازد.

وردپرس، ابزار ساخت سایت قدرتمندی است که به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا نیز شناخته میشود. داشتن ابزارهای قدرتمند و سهولت استفاده و کار با آن باعث شده تا وردپرس از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. برای داشتن یک سایت وردپرس ابتدا باید هاست و دامنه تهیه کنید.

پیشنهاد میکنیم برای این بیشتر راجب درباره دامنه بدانید مقاله “Domain سایت یا دامنه چیست و چه کاربردی دارد؟” مطالعه نمایید

اکثر کاربران وردپرس از سرویس ویژه ای برای راه اندازی سایت خود و مدیریت آن استفاده می کنند. به این نوع سرویس که توسط شرکت های میزبانی وب ارائه می شوند، هاست وردپرس گفته می شود. بیایید با بررسی اینکه “هاست وردپرس دقیقا چیست” شروع کنیم.

هاست وردپرس چیست؟

به طور خلاصه، هاست وردپرس به سرویس میزبانی سایت هایی گفته می شود که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی می شوند. در واقع، این نوع هاست دارای ابزارها و امکاناتی است که مخصوص اجرای سایت های وردپرس هستند و برای سایت های وردپرس سفارشی شده اند. شرکت میزبانی ارائه دهنده این سرویس، همه بروزرسانی های نرم افزاری و نصب نرم افزارهای لازم برای اجرای وردپرس را فراهم می سازد.

مزیت هاست وردپرس نسبت به سایر هاست ها چیست؟

در هاست وردپرس در مقایسه با هاست معمولی سرعت راه اندازی وردپرس بالاتر است و افزونه های وردپرس نیز عملکرد بهتری خواهند داشت. هاست وردپرس در مقایسه با هاست لینوکس و هاست ویندوز دارای سطح امنیت بالاتری است که سایت وردپرس شما را از هر نوع خطر امنیتی در امان نگه می دارد. سایت های وردپرس روی این نوع هاست سریع تر بارگذاری می شوند و سئو بهتری نیز خواهند داشت.

مهمترین مزیت هاست وردپرس در مقایسه با سایر هاست ها، داشتن یک تیم پشتیبانی مخصوص وردپرس است که به صورت اختصاصی برای حل مشکلات مربوط به وردپرس به شما کمک می کنند.

هاست وردپرس رایگان

 

انواع هاست وردپرس

هاست وردپرس انواع مختلفی دارد مثل هاست رایگان، اشتراکی، VPS، اختصاصی و … . برای دانستن اینکه کدامیک بهتر است ابتدا باید مزایا و معایب هر کدام را بدانید. در ادامه انواع هاست وردپرس با هم مقایسه شده اند تا بتوانید تصمیم بگیرید کدامیک برای شما بهترین است.

هاست وردپرس رایگان

برای راه اندازی سایت وردپرس اولین چیزی که نیاز دارید خرید هاست است که معمولا هزینه آن به صورت ماهیانه یا سالیانه پرداخت می شود. شما باید سایت خود را روی هاست نصب و راه اندازی کنید. همچنین هاست وردپرس دارای خدمات و امکانات مختلفی است که برای راه اندازی سایت ضروری می باشد. هاست ها دو نوع هستند: هاست تجاری و هاست رایگان.

هاست های رایگان نسبت به هاست های تجاری محدودیت های زیادی دارند اما تقریبا همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است و کاربردهای مختلفی دارد. به عنوان مثال، زمانی که برای اولین بار قصد خرید هاست وردپرس را دارید، استفاده از یک هاست وردپرس رایگان مثل نسخه دمو ( آزمایشی) عمل می کند. می توانید امکانات و قابلیت های هاست وردپرس را قبل از خرید امتحان کنید.

اما توجه داشته باشید همانطور که قبلتر گفتیم در هاست وردپرس رایگان امکاناتی مثل فضا هاست، رم و CPU و … محدود است. بنابراین، بهترین هاست وردپرس یک نوع هاست تجاری است و هاست رایگان نمی تواند پاسخگوی تمام نیازهای سایت شما باشد.

طراحی سایت ارزان قیمت

با داشتن یک هاست وردپرس رایگان می توانید سایت خود را با صرف هزینه بسیار کمی راه اندازی کنید و به هر شکلی که مایلید، آن را طراحی کنید و در نهایت یک سایت زیبا و کاربرپسند بسازید. در واقع، مهمترین مزیت این نوع هاست رایگان بودن آن است.

شما در قبال طراحی سایت خود هیچ هزینه ای نمی پردازید. استفاده از این نوع هاست برای افرادی که می خواهند وارد دنیای طراحی سایت شوند، گزینه مناسبی است. نسبت به استفاده از لوکال هاست امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد.

معایب هاست وردپرس رایگان

قبل از استفاده از هر چیزی، باید معایب آن بدانید تا بتوانید در مورد استفاده یا عدم استفاده از آن بهتر تصمیم بگیرید. گرچه تمام هاست های وردپرس در کنار مزایای خود معایبی نیز دارند، اما نسبت معایب هاست وردپرس رایگان از مزایای آن خیلی بیشتر است.

محدودیت مصرف منابع و پشتیبانی ضعیف

یک هاست وردپرس خوب باید نرم افزارهای اورجینال و لایسنس دار داشته باشد، زیرا نرم افزارهای نال شده امنیت سایت شما را به خطر می اندازد. از طرفی نرم افزارهای لایسنس دار تجاری بوده و نیازمند پرداخت هزینه هستند. بنابراین، اینکه یک شرکت میزبانی وب هاست وردپرس هزینه لایسنس نرم افزارها، خرید سرور، کارمندان بخش پشتیبانی و … را بپردازد، اما تمامی امکانات و خدمات را کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دهد از نظر اقتصادی هیچ توجیهی ندارد!

زیرا شرکت برای پرداخت تمامی هزینه ها نیازمند کسب درآمد از طریق ارائه خدمات خود است. بنابراین، هاست های رایگانی که توسط شرکت های میزبانی ارائه می شوند از منابع سخت افزاری و نرم افزاری محدود و ضعیفی برخوردارند.

وقتی برای استفاده از یک هاست هزینه ای پرداخت نکرده اید، نباید از کارکنان شرکت انتظار داشته باشید که 24 ساعته پاسخگوی سوالات و مشکلات هاست شما باشند.

گرچه شرکت های میزبانی وب برای هاست های وردپرس رایگان نیز خدمات پشتیبانی ارائه می دهند اما اولویت این شرکت ها با مشتریانی است که هاست های تجاری را تهیه کرده اند. پاسخگویی تیکت های مربوط به هاست های رایگان در مدت زمان خیلی طولانی تری انجام می شود و گاهی تا یک هفته نیز ممکن است طول بکشد.

تبلیغات اجباری

شرکت های میزبانی وب برای جبران بخشی از هزینه هایی که به دلیل ارائه خدمات هاست رایگان باید بپردازند ناچارند تا در هاست رایگان تبلیغات مشتریان خود را به نمایش بگذارند. بنابراین سایت شما ناخواسته به یک سایت تبلیغات اینترنتی تبدیل می شود.

سطح امنیت ضعیف

نرم افزارهای هاست رایگان عمدتا به طور مرتب به روز رسانی نمی شوند، به همین دلیل از سطح امنیت پایینی برخوردارند. در رابطه با هاست های تجاری شرکت های میزبانی همواره نرم افزارها را به روز نگه میدارند و همواره می کوشند تا هاست ها از بالاترین سطح امنیت برخوردار باشند. اما در یک هاست رایگان هیچ تضمینی از نظر امنیت هاست وجود ندارد و حتی ممکن است از اسکریپت ها و نرم افزارهای نال شده استفاده شده باشد.

اگر برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود مصمم هستید، هاست وردپرس رایگان گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. صرف نظر از تبلیغات مزاحم و امنیت ضعیف هاست های وردپرس رایگان، بزرگترین عیب هاست رایگان این است که معتبر نیست. شما هرگز نمی توانید تصور کنید که فرد ارائه دهنده سرویس هاست رایگان چه زمانی ارائه این نوع سرویس را متوقف می کند و هر لحظه ممکن است ارائه این نوع سرویس را متوقف کنند و سایت شما هم نابود شود.

هاست وردپرس اشتراکی

هاست وردپرس اشتراکی

بهترین هاست وردپرس برای شروع کار با وردپرس، هاست اشتراکی وردپرس است. مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده از آن از این نوع هاست نقطه شروع خوبی برای کاربران جدید وردپرس ساخته است.

مزایا هاست اشتراکی وردپرس

هاست وردپرس اشتراکی فضایی است که روی یک سرور بزرگ قرار دارد و چندین کاربر از آن به صورت مشترک برای میزبانی سایت خود استفاده می کنند. به دلیل اینکه بین کاربران مشترک است، شرکت های میزبانی این نوع هاست را با هزینه کمتری نسبت به سایر هاست ها ارائه می دهند. در این نوع هاست، چندین سایت همزمان از منابع سرور یکسانی مانند CPU، پهنای باند شبکه، Ram و … استفاده می کنند.

معایب هاست وردپرس اشتراکی

بزرگترین مشکل هاست وردپرس اشتراکی، محدودیت منابع مصرفی است اگر سایت‌ها همه کوچک باشند خوب است، زیرا هیچ کدام آنها از منابع بسیار زیادی استفاده نمی‌کنند. اما در صورتی که هرکدام از این سایت ها ترافیک بالایی داشته باشند یا با خطایی مواجه شوند، روی عملکرد سرور نیز اثر می گذارد. در نتیجه، روی تمام سایت های مشترک نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت. بعلاوه، اگر سرور از کار بیفتد تمام آن سایت ها همزمان از دسترس خارج می شوند.

برای درک بهتر عیب هاست اشتراکی، تصور کنید که مستاجر هستید و اتاقی را اجاره کرده اید که صاحب خانه آن را به چند نفر دیگر هم اجاره داره و هم اتاقی های زیادی دارید. اگر هرکدام از آنها سر و صدا کند شما هم اذیت می شوید. اگر چراغ اتاق خاموش شود اتاق برای همه شما تاریک خواهد بود.
گرچه هاست اشتراکی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است، اما توصیه می شود بعد از مدتی که رشد و توسعه سایت شما به حد مطلوبی رسید آن را به یک سرور مجاری وردپرس منتقل کنید.

سرور مجازی وردپرس

در سرور مجازی “vps” همانند سرور اشتراکی چندین سایت از یک سرور استفاده می کنند، اما متفاوت از یکدیگر عمل می کنند. منابع سرور در سرور مجازی بر خلاف سرور اشتراکی پارتیشن بندی شده اند. این بدان معنا است که هر سایتی تنها می تواند از مقدار معینی از منابع سرور استفاده کند و کل منابع درگیر نخواهد بود.

به عنوان مثال، در هاست اشتراکی اگر کاربری از CPU بیش از حد استفاده می کرد روی سایت سایر کاربران هم اثر منفی می گذاشت، اما در سرور مجازی کاربر نمی تواند بیش از مقدار معینی از CPU استفاده کند. بنابراین، تاثیری روی سایت شما نخواهد داشت. البته، در صورتی که سرور از دسترس خارج شود تمام سایت ها همزمان از کار می افتند.

همانند مثال مستاجری که در بخش هاست اشتراکی گفته شد، سرور مجازی مثل این است که شما از یک آپارتمان مشترک استفاده می کنید و هر کدام اتاق جداگانه ای دارید. اگر چراغ یکی از اتاق ها خاموش شود چراغ اتاق شما خاموش نخواهد شد. با این حال، همچنان اگر برق آپارتمان قطع شود کل چراغ ها همزمان خاموش می شوند.

با این حال، اغلب توسعه دهندگان وب، بلاگرها و صاحبان کسب و کار حرفه ای برای ارتقا سایت خود از سرور مجازی استفاده می کنند. اگر دانش فنی در زمینه سرور مجازی ندارید، می توانید از سرور مجازی مدیریت شده استفاده کنید. خرید سرور مجازی مدیریت شده بدان معناست که شرکت ارائه دهنده سرویس هاست وردپرس پشتیبانی و مدیریت ارتقاء سیستم را بر عهده دارد و در صورت بروز مشکل می تواند به شما کمک کند. سرور مجازی برای سایت های پربازدید بهترین هاست وردپرس است.

 

هاست وردپرس اختصاصی

سرور اختصاصی یک نوع سرور فیزیکی است که می توانید آن را از شرکت هاستینگ خود اجاره کنید. در هاست اختصاصی شما می توانید کنترل کاملی روی سرور داشته باشید و مواردی مانند نوع سیستم عامل، سخت افزار و … را خودتان انتخاب کنید. اگر سایت شما تازه تاسیس است نیازی به سرور اختصاصی ندارید. زمانی که سایت شما پربازدید شد و ترافیک بالایی داشت، وقت آن رسیده که به فکر خرید سرور مجازی باشید.

همچنین اگر تجربه کار با سرور مجازی را ندارید توصیه می شود از سرور مجازی مدیریت شده استفاده کنید. سرور مجازی مدیریت شده نوعی سرور مجازی است که توسط شرکت های هاستینگ ارائه می شود و شرکت هاستینگ مدیران سرور اختصاصی را برای سرور مجازی شما اختصاص می دهد که بصورت 24 ساعته سرور شما را مدیریت کنند. و بروز رسانی نرم افزارها، نظارت بر سرور، پشتیبانی تلفنی و …. را انجام دهند.

سرور مجازی مدیریت شده مخصوص سایت های پربازدید است و برای مواقعی مفید است که شما تجربه کار با سرور مجازی را نداشته یا زمان کافی برای مدیریت سرور مجازی خود ندارید.

هاست وردپرس مدیریت شده

در این نوع سرویس شما لازم نیست نگران هیچ چیزی باشید. شرکت هاستینگ به صورت منظم از سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کند و آن را ایمن نگه می دارد. نرم افزارهای هاست نیز همواره بروز خواهند بود. بعلاوه، افزونه ها و قالب هایی که استفاده می کنید را آنالیز می کنند که باگ نداشته و تاثیر منفی روی سایت شما نداشته باشند.

ویژگی های هاست برای وردپرس

اکنون می دانید هاست وردپرس چیست و چه کاربردی دارد. در این بخش می خواهیم ویژگی های هاست برای وردپرس را بررسی کنیم. دانستن این موارد به شما کمک می کنید تا بتوانید بهترین هاست وردپرس را پیدا کنید.

در اکثر موارد، میزان اهمیت این ویژگی ها برای تمام سایت ها اعم از وبلاگ، سایت نمونه کار، سایت خبری یا حتی شرکتی یکسان است. با این حال، راه اندازی بعضی از سایت ها، بسته به نوع پیکربندی سرور، کمی فشار بیشتری به سرور وارد می کند. به همین دلیل ممکن است به سروری نیاز داشته باشید که بتواند بار بیشتری را تحمل کند.

به عنوان مثال، در سایت های فروشگاهی که تراکنش های زیادی بصورت روزانه در آنها انجام می شود یا سایت های خبری و مجلاتی که محتوای زیادی را به طور مرتب منتشر می سازند، به سرورهای قدرتمندتری نسبت به یک سایت نمونه کار نیاز دارند.

پیشنهاد میکنیم مقالات “آموزش گام به گام فعالسازی ssl در کلودفلر (cloudflare)” و ”آموزش نصب سی پنل در سرور لینوکس و سرور مجازی” در بلاگ مرواهاست مطالعه فرمایید.

همچنین برای یافتن بهترین هاست وردپرس، قطعا باید به این فکر کنید که قصد راه اندازی چه نوع سایتی را دارید و ویژگی های هاست برای وردپرس را هنگام خرید در نظر بگیرید. در نتیجه می توانید هاستی را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

مثلا برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی کوچک و تازه تاسیس هاست اختصاصی وردپرس نسبت به هاست اشتراکی بهتر است و در مقابل، برای سایت فروشگاهی بزرگ و پربازدید سرور مجازی وردپرس بهتر از هاست اشتراکی و اختصاصی خواهد بود. مقایسه هاست های وردپرس با یکدیگر به شما در این زمینه کمک می کند تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

انواع هاست وردپرس

نسخه php برای وردپرس

اولین و مهمترین ویژگی هر هاست وردپرس، نسخه php آن است. زیرا نصب وردپرس بدون سازگاری با نسخه php غیرممکن است. در حقیقت، php زبان برنامه نویسی است که وردپرس با آن نوشته شده است و سرور باید بتواند آن را تفسیر کرده و به کد تبدیل کند. به همین دلیل قبل از هر اقدامی نیاز است نسخه php هاست را بررسی کنید.

از سال 2020، وردپرس توصیه می کند که از نسخه php 7.3 استفاده کنید. با این حال، همچنان در حال کار روی نسخه php 5.x و php 6.x است. هرچه نسخه php هاست بالاتر باشد سرعت سایت شما نیز بیشتر خواهد بود. سرعت سایت روی هاستی با php 7.x تقریبا دو برابر سایت وردپرس با php 5.x است.

سخت افزار سرور برای هاست وردپرس

همانند هر کامپیوتری، سرور هم از اجزایی تشکیل شده است. وقتی صحبت از میزبانی سایت به می آید، اجزای کلیدی که باید در نظر بگیرید عبارتند از CPU، نوع هارد دیسک، فضای ذخیره سازی و حافظه یا RAM.

توجه داشته باشید که بسته به نوع هاست ممکن است به میزان منابع مصرفی بیشتری نیاز داشته باشید. به ویژه زمانی که می خواهید هاست اشتراکی را انتخاب کنید.

CPU هاست وردپرس

یک CPU مغز سرور است. برای هاست وردپرس پیشنهاد می شود از سروری استفاده کنید که پردازنده cpu چند هسته ای دارد. هرچه تعداد هسته cpu بیشتر باشد به این معنی است که سرور می تواند به چندین درخواست با سرعت بیشتری پاسخ دهد. بنابراین، هرچه هسته cpu بیشتر باشد، تعداد افراد بیشتری می توانند همزمان از سایت بازدید کنند بدون اینکه سایت به دلیل مشکل کمبود منابع مصرفی از دسترس خارج شود. تعداد هسته cpu مختص سرورهای مجازی و اختصاصی است.

در هاست اشتراکی به این دلیل که تعداد سایت های زیادی به صورت مشترک از یک cpu استفاده می کنند، معمولا این اطلاعات در قسمت توضیحات سرویس ذکر نمی شود.

نوع حافظه و درایو میزبانی وردپرس

فضای ذخیره سازی به میزان فضایی گفته می شود که برای ذخیره مواردی مثل تصاویر، قالب وردپرس، افزونه وردپرس و … اختصاص می دهید. تصاویر معمولا بخش عمده ای از فضای ذخیره سازی هاست شما را اشغال می کنند.

فضای ذخیره سازی معمولاً با گیگابایت (GB) محاسبه می شود و اکثر سایت ها نیز به فضایی بیشتر از 10 تا 20 گیگ نیاز ندارند. تنها سایت هایی که بسیار بزرگ هستند به فضای بیشتری نیاز خواهند داشت.
در رابطه با درایوها نیز چیزی که اهمیت زیادی دارد این است که هارد از نوع HDD است یا SSD.

دومی سرعت خواندن و نوشتن سریع تری دارد و تصاویر را سریع تر بارگیری می کند. در نتیجه، هنگام انتخاب بهترین هاست برای وردپرس سعی کنید هاست مبتنی بر ssd انتخاب کنید.

رم برای هاست وردپرس

یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی که باید در نظر داشته باشید، حافظه یا RAM است. برای نصب وردپرس حداقل به یک گیگابایت حافظه نیاز دارید. اگر قصد دارید روی هاست خود چندین سایت راه اندازی کنید ( به عنوان مثال، بصورت ساب دامین، ساب فولدر و ادان دامین) به حافظه بیشتری نیاز خواهید داشت. هرچه RAM بیشتر باشد سرعت سایت نیز بهتر خواهد بود.

البته، در رابطه با هاست اشتراکی به دلیل اینکه سایت های زیادی بصورت مشترک از RAM هاست شما استفاده می کنند با اطمینان کامل نمی توان گفت که یک گیگابایت حافظه برای سایت شما کافی خواهد بود. بنابراین باید دنبال هاستی با RAM بالاتر از یک گیگ باشید.

حداقل مواردی که یک هاست وردپرس با ترافیک ماهیانه 10 هزار بازدیدکننده باید داشته باشد عبارتند از:

  • پردازنده تک هسته ای (CPU)
  • حافظه 20 گیگابایتی مبتنی بر SSD
  • رم یک گیگابایتی

اگر هرکدام از این موارد را بخواهید ارتقا دهید هزینه بیشتری خواهد داشت.

پایگاه داده

یکی دیگر از مواردی که در هنگام انتخاب بهترین هاست برای وردپرس باید به آن توجه داشته باشید، نوع پایگاه داده و نسخه آن است. زیرا اغلب مشکلاتی که در سایت وردپرس رخ می دهد مربوط به پایگاه داده است و باید نسبت به رفع خطای اتصال به پایگاه داده خیی فوری اقدام کرد. بدون اغراق می توان گفت اکثر سرورها ازپایگاه داده MariaDB یا MySQL استفاده می کنند. MariaDB معمولا عملکرد و امنیت بالاتری نسبت به MySQL دارد. اگر سایت پربازدید و بزرگی دارید بهتر است از MariaDB استفاده کنید.

سرور لایت اسپید

قابل ذکر است که سرورها ابر رایانه های قدرتمندی هستند که تمامی اطلاعات سایت شما را ذخیره می کنند. سرعت سرور لایت اسپید 6 برابر سرعت سرور محبوب آپاچی است. بعلاوه امنیت بسیار بالایی دارد و از گواهینامه SSL نیز پشتیبانی می کند.

سرور لایت اسپید

 

سخن پایانی

در این مقاله از آموزش وردپرس، هاست وردپرس، انواع آن و ویژگی های بهترین هاست برای وردپرس را بررسی کردیم و یاد گرفتیم که لایت اسپید، سرعت، امنیت، نسخه php و منابع سرور همگی از جمله فاکتورهای مهمی هستند که در انتخاب هاست وردپرس باید آنها را در نظر بگیرید. با این حال، مهمترین فاکتوری که باید به آن توجه داشته باشید « اهداف و نیازهای شما» است.

اگر اهداف و نیازهای خود را قبل از خرید هاست وردپرس مشخص کنید در هزینه های شما صرفه جویی شده و عملکرد بهتری را مشاهده خواهید کرد.اگر سوال، انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با این مقاله دارید می توانید از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد میکنیم مقالات “۱۴ ویژگی مهم یک هاست خوب برای راه اندازی سایت” و ”آموزش قدم به قدم روش‌های نصب و ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل” در بلاگ مرواهاست مطالعه فرمایید.

سوالات متداول

قیمت بهترین هاست وردپرس چقدر است؟

فاکتورهای مختلفی روی قیمت هاست وردپرس اثر می گذارند. به همین دلیل، قیمت هاست وردپرس متغیر است. به عنوان مثال، مقدار فضا، RAM، CPU و سایر امکاناتی که برای یک وبلاگ کوچک نیاز دارید، نسبت به امکانات و فضای لازم برای یک فروشگاه بزرگ متغیر است. بنابراین، بسته به نوع هاست اشتراکی، سرور مجازی و … ، و همچنین مقدار امکانات تخصیص داده شده به هر هاست قیمت آنها با هم متفاوت خواهد بود.

بهترین هاستینگ برای خرید هاست وردپرس کدام است؟

امروزه شرکت های هاستینگ داخلی و خارجی زیادی سرویس هاست وردپرس دارند. در این میان، مرواهاست با سالها تجربه درخشان و فعالیت حرفه ای در این زمینه بعنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های هاستینگ به شمار می رود. از جمله خدمات این شرکت ارائه انواع هاست های وردپرس اشتراکی، اختصاصی و سرورهای مجازی است. همچنین با دارا بودن تیم پشتیبانی حرفه ای و متخصص در حوزه وردپرس و ووکامرس در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند برای حل مشکل به شما کمک کنند.

فیس بوک
توییتر
لینکدین
تامبلر
پین ترست
رددیت
ایمیل

5 اردیبهشت 1403

در 14:54

امکانات سایت های فروشگاهی آن هم به صورت تمام و کمال، امروزه که استفاده از این وب سایت‌ها برای تجارت الکترونیک رایج شده‌اند، بسیار با اهمیت هستند. به همین دلی...

5 اردیبهشت 1403

در 12:00

microsoft sql server چیست؟ در دنیای امروز، داده‌ها به عنوان ارزشمندترین دارایی هر سازمان شناخته می‌شوند. مدیریت و تحلیل این حجم عظیم از اطلاعات نیازمند ابزار...

23 اسفند 1402

در 22:42

کیورد استافینگ یکی از روش‌های سئو کلاه ‌سیاه به شمار می‌رود. این اصطلاح از دو واژه Keyword به معنای کلمه کلیدی و Stuffing به معنای پرکردن تشکیل شده است. به‌ع...

23 اسفند 1402

در 20:27

ضرورت بکاپ گرفتن از هاست و نگهداشتن یک نسخه به‌روز از وب‌سایت، بیشتر از پیش اهمیت دارد. زیرا سایت‌ها ممکن است به دلایل مختلفی مورد حمله قرار گیرند، مانند هک‌...

23 اسفند 1402

در 18:54

Rich snippets چیست؟ گاهی به‌کرات متخصصین سئوی کهنه‌کار از این واژه استفاده می‌کنند. اخیراً، گوگل با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، توانایی نمایش اطلاعات...

18 دی 1402

در 12:27

در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات امروزی، تکنولوژی ابری به سرعت در حال توسعه و گسترش است و به عنوان یکی از پیشرفت‌های بزرگ در عرصه فناوری شناخته می‌شود. یکی...

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟»

  1. بازتاب: معرفی بهترین قالب وردپرس، 10 تم برتر سال 2023 - وبلاگ مروا هاست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.