فروش ویژه گواهینامه SSL

فروش ویژه گواهینامه SSL

با ارائه شرایط استثنایی فروش ویژه گواهینامه SSL مرواهاست، با آسودگی خاطر از امنیت کسب و کار آنلاین خود اطمینان حاصل نمایید.

بررسی و فروش ویژه گواهینامه SSL با تمام شرایط

آیا هنگام مراجعه به برخی وب سایتها متوجه وجود علامت قفل سبز رنگ در ابتدای نوار آدرس مرورگرتان شده اید؟ این قفل سبز چه امکانی را روی وبسایت فراهم میکند؟ آیا دقت کردید که چرا برخی سایت ها با HTTPS و برخی دیگر با HTTP باز می شوند تفاوت http و https چیست ؟

بررسی و فروش ویژه گواهینامه SSL

این قفل سبز رنگ نشانه فعال بودن گواهی SSL روی وبسایت می باشد که به معنی تضمین برقراری ارتباط امن و مطمئن بین مرورگر کاربر و سرور می باشد و باعث می شود اطلاعات کاربران در بستری امن به صورت کدگذاری شده تبادل شود.

رایگان مشاوره بگیرید، به سادگی امنیت تجارتتان را تضمین کنید.

جهت اطلاع از شرایط و هزینه و خرید گواهی نامه SSL لطفا کلیک نمایید.

گواهی SSL چیست:

در دنیای آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی،فروش ویژه گواهینامه SSL و تهیه گواهی SSL از اقدامات پایه جهت بالا بردن امنیت وبسایت می باشد. با فعال کردن گواهی SSL، ارتباط بین سرور و مرورگر کاربر رمزنگاری شده و اطلاعات در بستری ایمن تر مبادله می شوند. در نتیجه گواهی SSL باعث امنیت بیشتر وبسایت می شود.

به زبان ساده،SSL مخفف Secure Socket Layer، تکنولوژي استانداردی است که توسط شرکت Netscape جهت برقراری ارتباطی امن میان سرور و مرورگر کاربران ارائه شده است. این کانال ارتباطی ایمن، باعث می شود اطلاعات و داده های مبادله شده بین مرورگر کاربران و سرور به صورت کدگذاری و کاملا محرمانه تبادل شود به همین دلیل فروش ویژه گواهینامه SSL از اهمیت بالایی برخوردار است.

فروش ویژه گواهینامه SSL و ویژگی‌های آن

“تاثیر گواهی ssl در امنیت بیشتر وب سایت ها”

علاوه بر امنیت، فروش ویژه گواهینامه SSL یکی از عوامل موثر در بالا رفتن رتبه(Ranking) وبسایت در موتورهای جستجو می باشد، زیرا که امکان تشخیص هویت اصلی وبسایت توسط موتورهای جستجو فراهم می شود. در نتیجه یکی از موارد تاثیرگذار روی سئو(SEO) وبسایت نیز می باشد.

همچنین در مرورگرهای متفاوت پروتکل HTTPS، با علامت قفل سبز رنگ همراه است که به معنای ارتباط امن و سالم میان مرورگر کاربر و سرور می باشد. در نتیجه اعتماد کاربران نسبت به وبسایت شما افزایش می یابد.

گواهی SSL را با شرایط عالی، بدون نیاز به هیچگونه نصب و اقدام خاصی از سمت شما، با قیمت های باورنکردنی از مرواهاست تهیه نموده و علاوه بر افزایش امنیت وب سایت، رتبه سئو سایت خود را در موتور های جستجوگر افزایش نمایید.

جهت اطلاع از شرایط و هزینه های گواهی SSL لطفا کلیک نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر لطفا به لینک های زیر رجوع نمایید:

در صورتی که مقاله فوق مورد توجه شما قرار گرفته پیشنهاد میکنیم مقالات “Domain سایت یا دامنه چیست و چه کاربردی دارد؟” و ”آموزش نحوه فعالسازی SSL رایگان سی پنل و تمدید آن به صورت خودکار” در بلاگ مرواهاست مطالعه فرمایید

فروش ویژه گواهینامه SSL برای وبسایت

کلام آخر

در دنیای آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی، فروش ویژه گواهینامه SSL و تهیه گواهی SSL از اقدامات پایه جهت بالا بردن امنیت وبسایت می باشد به همین دلیل شما برای بالا بردن امنیت وبسایتتون به گواهی SSL نیاز دارید برای اطلاعات بیشتر از شرایط فروش ویژه گواهینامه SSL به قسمت شرایط و هزینه های گواهی SSL مراجعه کنید.

سوالات متداول

SSL به چه معناست؟

به زبان ساده،SSL مخفف Secure Socket Layer، تکنولوژي استانداردی است که توسط شرکت Netscape جهت برقراری ارتباطی امن میان سرور و مرورگر کاربران ارائه شده است.

فروش ویژه گواهینامه SSL چه ویژگی‌های دیگری دارد؟

علاوه بر امنیت، فروش ویژه گواهینامه SSL یکی از عوامل موثر در بالا رفتن رتبه(Ranking) وبسایت در موتورهای جستجو می باشد، زیرا که امکان تشخیص هویت اصلی وبسایت توسط موتورهای جستجو فراهم می شود.

فیس بوک
توییتر
لینکدین
تامبلر
پین ترست
رددیت
ایمیل

5 اردیبهشت 1403

در 14:54

امکانات سایت های فروشگاهی آن هم به صورت تمام و کمال، امروزه که استفاده از این وب سایت‌ها برای تجارت الکترونیک رایج شده‌اند، بسیار با اهمیت هستند. به همین دلی...

5 اردیبهشت 1403

در 12:00

microsoft sql server چیست؟ در دنیای امروز، داده‌ها به عنوان ارزشمندترین دارایی هر سازمان شناخته می‌شوند. مدیریت و تحلیل این حجم عظیم از اطلاعات نیازمند ابزار...

23 اسفند 1402

در 22:42

کیورد استافینگ یکی از روش‌های سئو کلاه ‌سیاه به شمار می‌رود. این اصطلاح از دو واژه Keyword به معنای کلمه کلیدی و Stuffing به معنای پرکردن تشکیل شده است. به‌ع...

23 اسفند 1402

در 20:27

ضرورت بکاپ گرفتن از هاست و نگهداشتن یک نسخه به‌روز از وب‌سایت، بیشتر از پیش اهمیت دارد. زیرا سایت‌ها ممکن است به دلایل مختلفی مورد حمله قرار گیرند، مانند هک‌...

23 اسفند 1402

در 18:54

Rich snippets چیست؟ گاهی به‌کرات متخصصین سئوی کهنه‌کار از این واژه استفاده می‌کنند. اخیراً، گوگل با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، توانایی نمایش اطلاعات...

18 دی 1402

در 12:27

در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات امروزی، تکنولوژی ابری به سرعت در حال توسعه و گسترش است و به عنوان یکی از پیشرفت‌های بزرگ در عرصه فناوری شناخته می‌شود. یکی...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.