آشنایی با پلاگین های ضروری وردپرس در سال ۲۰۱۹(قسمت دوم)

پلاگین های ضروری وردپرس

همانطور که در قسمت قبل در مقاله پلاگین های ضروری برای وب سایت های حرفه ای وردپرس در سال ۲۰۱۹ توضیح داده شد، برخی افزونه ها جهت بالارفتن امنیت، افزایش سرعت سایت، بهبود رتبه SEO و شبکه‌های اجتماعی و… جز لاینفک سایت های وردپرسی هستند و شما بعنوان مالک وب سایت نمی توانید به راحتی آن را نادیده بگیرید.
در ادامه باقی پلاگین های کاربردی را توضیح خواهیم داد.

پلاگین های ضروری وردپرس 

پلاگین رایگان WooCommerce

اگر می خواهید کالاها و تولیدات و محصولات خود را در وب سایت به فروش برسانید، WooCommerce همچنان یکی از بهترین افزونه های فروشگاه آنلاین وردپرس می باشد.

شما می توانید به مشتریان خود، چندین گزینه را از طریق فروشگاه اینترنتی، سرویس دهید. گزینه های حمل و نقل قابل دسترس با WooCommerce موجود است: شامل حمل و نقل رایگان، وانت محلی، نرخ ثابت و بسیاری دیگر.

شما می توانید از محصولات فیزیکی به بلیط های رویداد، نرم افزار و برنامه های خدمات، شما می توانید هر چیزی را با آن به فروش برسانید. همچنین دارای گزینه های پرداخت زیادی برای مشتریان شما است.
آنها می توانند با استفاده از چک، تحویل نقدی، کارت های اعتباری و یا حتی پی پال پرداخت کنند. این یک ویژگی بسیار مناسب برای افزونه است.

پلاگین رایگان Nivo Slider

پلاگین Nivo Slider برای اکثر وب سایتها، به ویژه سایت های تجاری که نیاز به نمایش بیش از یک تصویر هست، سودمند است. برخی سایتها ممکن است بخواهند نمونه های مختلف کار، محصولات و موارد دیگر را نمایش دهند.

برای کسانی که به دنبال یک جایگزین برای فایل های ویدئویی هستند، حتی می توانید نمایش اسلاید را انتخاب کنید.
و با وردپرس، ساده ترین راه برای انجام این کار افزونه Nivo Slider است. این افزونه یکی از بهترین و محبوب ترین پلاگین هایی است که وجود دارد. از زمان انتشار آنها بیش از 3 میلیون بار دانلود شده است. این پلاگین به شما امکان می دهد به راحتی نوار لغزنده پست، carousel ویا حتی یک نمایش اسلاید را اضافه کنید. این پلاگین کاربر پسند است و ساختار ظاهری و طراحی آسان از دیگر ویژگی‌های این افزونه می باشد.

پلاگین رایگان W3 Total Cache

ذخیره سازی(caching) وردپرس یکی از بهترین راههای بهبود عملکرد وب سایت است. ایده کلی ذخیره سازی این است که داده های وب سایت را به صورت موقت در حافظه پنهان ذخیره می کند تا زمانیکه کاربر همان صفحه را مجدد بارگذاری کند، سریعتر نمایش داده می شود. Cache یک محل برای ذخیره چیزی به طور موقت در محیط محاسبات است.

برای فعال کردن ذخیره سازی در وردپرس، می توانید پلاگین های ذخیره سازی وردپرس را استفاده کنید. پلاگین های Caching پین های خود و صفحات شما را به عنوان فایل های HTML استاتیک ذخیره می کنند.

این کار به طور قابل توجهی زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد و به بهبود عملکرد کلی سایت کمک می کند. علاوه بر این، افزایش سرعت سایت در بهبود رتبه SEO شما تاثیر می گذارد.

افزونه وردپرس W3 Total Cache یکی از محبوب ترین پلاگین ها و احتمالا بهترین پلاگین ذخیره برای وردپرس است. این پلاگین شامل ویژگی حافظه کش، ذخیره سازی پایگاه داده، ذخیره سازی شی، ذخیره سازی مرورگر و … است. علاوه بر این، به شما اجازه می دهد تا خدمات CDN را به منظور کاهش زمان بارگذاری صفحه، ادغام کنید. علاوه بر این، دارای گزینه هایی برای کاهش و فشرده سازی HTTP فایل های HTML، JS و CSS است تا شما بتوانید پهنای باند را تا 80٪ ذخیره کنید.

پلاگین رایگان VaultPress

VaultPress یک پلاگین امنیتی وردپرس است که برای ایجاد نسخه پشتیبان اتوماتیک در زمان واقعی برای وب سایت شما ساخته شده است. این افزونه به راحتی محتوا، پست، نظرات و فایل‌ها و رسانه ها را در وب سایت شما بررسی می کند و از هک شدن وب و حملات محافظت می کند.

VaultPress به شما این امکان را می دهد که به طور مرتب پشتیبان گیری بهینه سازی شده ایجاد کنید و تنها با کلیک در لحظه، وب سایت خود را بازگردانید. شما همچنین می توانید مانیتورینگ، پشتیبان گیری و مدیریت وب سایت های مختلف را از طریق یک داشبورد واحد انجام دهید.

این افزونه همچنین اسکن و تشخیص فایل های خطرناک در وب سایت شما را انجام می دهد و اگر هرگونه تغییر در نصب سایت تشخیص دهد، اطلاعیه ای به مدیر سایت می فرستد. علاوه بر این، شما به راحتی می توانید کدهای مشکوک را بررسی و مدیریت کنید و مسائل مربوط به آنها را در یک کلیک حل کنید.
این پلاگین همچنین دارای حفاظت از هرزنامه/ اسپم قدرتمندی است.

در صورتی که مقاله فوق مورد توجه شما قرار گرفته پیشنهاد میکنیم مقالات “addon domains در سی پنل” و ”افزودن subdomain در سی پنل” در بلاگ مرواهاست مطالعه فرمایید

فیس بوک
توییتر
لینکدین
تامبلر
پین ترست
رددیت
ایمیل

23 اسفند 1402

در 22:42

کیورد استافینگ یکی از روش‌های سئو کلاه ‌سیاه به شمار می‌رود. این اصطلاح از دو واژه Keyword به معنای کلمه کلیدی و Stuffing به معنای پرکردن تشکیل شده است. به‌ع...

23 اسفند 1402

در 20:27

ضرورت بکاپ گرفتن از هاست و نگهداشتن یک نسخه به‌روز از وب‌سایت، بیشتر از پیش اهمیت دارد. زیرا سایت‌ها ممکن است به دلایل مختلفی مورد حمله قرار گیرند، مانند هک‌...

23 اسفند 1402

در 18:54

Rich snippets چیست؟ گاهی به‌کرات متخصصین سئوی کهنه‌کار از این واژه استفاده می‌کنند. اخیراً، گوگل با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، توانایی نمایش اطلاعات...

18 دی 1402

در 12:27

در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات امروزی، تکنولوژی ابری به سرعت در حال توسعه و گسترش است و به عنوان یکی از پیشرفت‌های بزرگ در عرصه فناوری شناخته می‌شود. یکی...

13 دی 1402

در 11:37

آغاز یک کسب و کار آنلاین یا راه‌اندازی یک وبسایت شخصی یکی از اقدامات مهم و چالش‌برانگیزی است که ممکن است با آن روبرو شوید. از شروع تا اجرا، شما با مجموعه‌های...

29 آذر 1402

در 17:49

مقدمه وب‌سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین همواره با چالش‌ها و انواع خطا همراه هستند. در فرآیند مدیریت و اجرای یک وب‌سایت یا کسب‌وکار آنلاین، احتمال بروز مشکلات و خ...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.